Klachtenformulier

Een goede relatie tussen u en uw arts is belangrijk. Soms gebeuren er helaas dingen die deze relatie verstoren. U bent ontevreden, u zit met een klacht…

Probeer eerst in een persoonlijk gesprek met uw arts het probleem te bespreken en op te lossen. In veel gevallen kan zo een gesprek heel verhelderend zijn voor beide partijen en kan de huisarts en zijn organisatie leren van uw feedback. Geef  bij het aanvragen van zo een gesprek aan dat u een klacht wilt bespreken met uw huisarts en dat u daar wat meer tijd voor wilt reserveren. Uw klacht wordt hiermee vaak op een voor u bevredigende manier opgelost.

Het indienen van een klacht kan via het onderstaande klachten formulier of u kunt een formulier vragen bij de assistente.

Interne klachtenfunctionaris in de praktijk is mevrouw Ingrid Admiraal, praktijkverpleegkundige.

Zij zal in dit geval contact met u opnemen en de klacht met u afhandelen.

Lukt dit niet dan brengt mevrouw Ingrid Admiraal u in contact met de onafhankelijke klachtenfunctionaris van DOKH. (Een klacht over uw arts )

 

 

Voornaam:
Achternaam*:
Adres:
Postcode:
Plaats:
Telefoon:
Email*:
Uw klacht*:

Verificatie*
Ter voorkoming van misbruik van dit formulier door kwaadwillende gebruikers dient u hieronder in het vakje een vinkje te zetten en eventueel de vraag die verschijnt te beantwoorden. Zonder deze stap is verzending van dit formulier niet mogelijk.